| |
| |
|
Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií
Kučerová, Tereza ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice budování korporátní identity v prostředí nových a sociálních médií. Definuje podstatu značek a charakterizuje jejich funkci v marketingových komunikacích. Zabývá se jejich praktickým využitím a popisuje roli značek, jejich hodnotu, účel, postavení a identitu při jejich strategickém řízení. Zejména v rámci sociálních médií, která jsou v práci popsána s ohledem na současnou situaci a predikci do budoucna. V praktické části popisuje budování identity značky Bonami.cz od jejího založení až do dnešních dnů v prostředí sociálních médií a srovnává její komunikaci s americkou značkou Wayfair. Snaží se popsat rozdíly v komunikačních aktivitách a přinést doporučení pro další vývoj. Dále praktická část popisuje vnímání značky Bonami.cz stávajícími zákazníky a potvrzuje či vyvrací výzkumné hypotézy.
|
| |
| |
| |
|
Analýza úspěšnosti projektu změna korporátní identity
Volšová, Zdeňka ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Mackeová, Petra (oponent)
Tato práce analyzuje změnu korporátní identity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je zanalyzovat celý projekt pomocí pěti vybraných modelů projektového managementu. Teoretická část nejdříve vysvětluje pojem projekt, jeho kritéria, cíle a životní cyklus. Dále se zabývá pojmem projektový management a pěti vybranými metodikami, které jsou v této práci využity. Konec teoretické části je věnován korporátní identitě a jejím čtyřem základním prvkům, které ji ztvárňují. V druhé části práce je charakterizována společnost ŠKODA AUTO a.s., ve které jsou aplikovány modely projektového managementu na projekt změna korporátní identity. V závěru práce jsou zmíněna možná řešení, které by mohla společnosti při řízení projektů pomoci.
|
|
Výzkum korporátní identity vybraných hotelů v Praze
Minařík, Roman ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kučera, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat základní prvky korporátních identit vybraných hotelů v Praze a dále pak formou marketingového výzkumu zjistit, zda zákazníci (klientela hotelu) vnímají vůbec korporátní identitu jako takovou, jaké její jednotlivé prvky na ně působí nejvíce a zda je korporátní identita hotelu nějakým způsobem ovlivňuje při nákupním rozhodování.
|